Witamy na psiafotka.pl! Zarejestruj lub zaloguj się.

Kurs trenera personalnego

Panel logowania

Zalogowani

  • Brak zalogowanych użytkowników

  • [ Administrator ] [ Moderator ] [ Uzytkownik ]

  • (W nawiasie ilość zdjęć)

  • W sumie 0 zalogowanych | Osób online:




Forum

Forum -> Jak Ci się podoba ta strona?

admin

Punkty: (2000341) 

Psiafotka istnieje już kilkanaście miesięcy. Ostatnio pozwoliłem sobie zmienić oprawę graficzną - wcześniejsza po prostu nie trzymała dzisiejszych standardów ;)
Pytanie do Was - jak się Wam podoba? Nie mówię tylko o grafice, lecz ogółem o stronie. Zachęcam przy okazji do reklamy swoich fotek wśród znajomych (np. w opisie na GG). Im więcej ludzi wejdzie, tym lepiej dla naszych psiaków ;)

Post napisano: 02-06-2009 19:59

Gosiulek7007

Punkty: (1421) 

mi się bardzo ta strona podoba moge zarówno pokazac mojego pupilka ale również zobaczyć inne ładniutkie pupilki :) super strona :)

Post napisano: 02-06-2009 20:52

olenqa07

Punkty: (1298) 

wlasnie, obecny wizerunek duzo lepszy :) i forum jest co bardzo pasuje, bo nie tylko mozna popodziwac ale i nawiazac rozmowe, moze przyjaznie :) ja mialam tam kilka "wątów" alee ten typ tak ma ;)
ogolnie strzal w 10 ! ;* :) gratuluje pomyslu :)

Post napisano: 02-06-2009 21:50

Agula404

Punkty: (5255) 

Mnie również się podoba ale jest jedna wada- nie da się kasować komentarzy!;[

Post napisano: 05-06-2009 20:35

Aneciuniaaa1992

Punkty: (628) 

Moim zdaniem nr1 w internecie ;D Ja bardzo kocham swojego psiaka i wkoncu znalazłam strone w której moge się nim pochwalić i zobaczyc inne cudenka swiata :D (jestem swirrem na punkcie psow ;p )

Post napisano: 06-06-2009 16:54

000Claudia000

Punkty: (29) 

fajna strona [przewraca oczami] tyle :P [glosno sie smieje]

Post napisano: 06-06-2009 20:01

magda_perelka29

Punkty: (1449) 

no właśnie[usmiecha sie] mogę wkońcu pokazać innym jakiego mam psiaka[szeroko sie usmiecha] najbardziej podoba mi się to że jest forum[puszcza oczko]

Post napisano: 06-06-2009 20:37

Kasia123

Punkty: (6787) 

teraz ładniej! fajna stronka, fajne pieski i ogólnie cool!
no właśnie, tylko można by było kasowac komentarze...
[usmiecha sie]

Post napisano: 06-06-2009 21:37

aguskaa1994

Punkty: (525) 

zgadzam się z kasią123 że teraz wyglądam o wiele ładniej:) Chociaż i poprzednia była ładna:*[przewraca oczami]

Post napisano: 08-06-2009 21:43

Sisi555

Punkty: (1402) 

fajna stronka hehe

Post napisano: 10-06-2009 16:05

Sweeteyes

Punkty: (740) 

Bardzo fajna stronka, dobrze ze nasi pupile maja miejsce w ktorym tak wiele osob poswieca in uwage!!!!! Bo przeciez nie tylko ludzie moga miec strone na fotce :D

Post napisano: 10-06-2009 22:24

Asiulka

Punkty: (1109) 

Bardzo fajowska stronka odrazu polecilam znajomym... Pozdrawiam wszystkich wlascicieli tych przemilych stworzonek;];];];];];];];];[glosno sie smieje] [pokazuje jezyk] [puszcza oczko] [usmiecha sie] [szeroko sie usmiecha] [przewraca oczami]

Post napisano: 11-06-2009 09:10

xxfadunioo

Punkty: (4400) 

stronka bardzo mi się podoba. mogę tu umieszczać zdjęcia mojego pieska i pokazywać go innym. psia fotka to coś takiego jak nasza-klasa tylko dla piesków.

Post napisano: 11-06-2009 12:59

roksanka

Punkty: (689) 

Najlepsza na świecie[przewraca oczami]

Post napisano: 11-06-2009 16:47

dusia

Punkty: (6108) 

strona fajna, ale nie do końca umiem się połapać :]
np. nie wiem jak teraz wyszukać innych użytkowników..

Post napisano: 17-06-2009 10:12

ChillOutQQ

Punkty: (734) 

uJDZIE... WSZYSTKO GRA OK. [puszcza oczko]

Post napisano: 17-06-2009 10:14

Kasia123

Punkty: (6787) 

No właśnie, jak można wyszukac tu innych użytkowników?
w ogóle da się?

Post napisano: 17-06-2009 15:16

emilkamisiak20

Punkty: (776) 

ekstra jest[pokazuje jezyk]

Post napisano: 17-06-2009 19:12

beciaa

Punkty: (981) 

Bardzo mi się podoba [szeroko sie usmiecha] jest super [szeroko sie usmiecha]

Post napisano: 17-06-2009 19:36

emilkamisiak20

Punkty: (776) 

[przewraca oczami]

Post napisano: 18-06-2009 12:20

ChillOutQQ

Punkty: (734) 

Eh... mój pies jest zadowolony. Tey.. no serioo![puszcza oczko]

Post napisano: 18-06-2009 14:37

magda_perelka29

Punkty: (1449) 

Pies jest zadowolony i właściciel[szeroko sie usmiecha]

Post napisano: 18-06-2009 16:00

magda_perelka29

Punkty: (1449) 

mnie się podoba ogólnie ta strona ale jej kolory mogły być lepsze[szeroko sie usmiecha]

Post napisano: 18-06-2009 16:08

ChillOutQQ

Punkty: (734) 

właśnie, zgadzam się z powyższą wypowiedzią... [zly]

Post napisano: 19-06-2009 20:42

luna308

Punkty: (635) 

bardz fajna strona:)[szeroko sie usmiecha]

Post napisano: 21-06-2009 08:15

magda_perelka29

Punkty: (1449) 

kto jest za?? [szeroko sie usmiecha] [szeroko sie usmiecha] [szeroko sie usmiecha] hehe

Post napisano: 21-06-2009 18:59

Aroonek

Punkty: (35) 

Spoko jest tylko, ze jest tu malo rzeczy.

Post napisano: 23-06-2009 09:54

aniulapsiara

Punkty: (164) 

strona bardzo super ponieważ można pokazac światu swój Skarb...jedynie mogło by byc więcej opcjii

Post napisano: 25-06-2009 10:38

Kasia123

Punkty: (6787) 

strona fajna, ale dlaczego co chwilę wyskakują reklamy??[zly]

Post napisano: 26-06-2009 13:42

admin

Punkty: (2000341) 

Niestety, utrzymanie strony nie jest darmowe [smuci sie] Reklam nie ma dużo, pojawiają się rzadko, a w jakimś stopniu pokryją koszty jakie ponoszę.

Post napisano: 26-06-2009 14:32

magda_perelka29

Punkty: (1449) 

to za tą stronę musisz płacić ??? [smuci sie]

Post napisano: 26-06-2009 17:21

admin

Punkty: (2000341) 

Nie tyle co płacić, lecz utrzymywać. Koszt serwera, domeny. Nie są to duże kwoty, no ale jednak.

Post napisano: 26-06-2009 17:36

magda_perelka29

Punkty: (1449) 

zawsze coś ;/

Post napisano: 26-06-2009 17:38

kamilkl4

Punkty: (16) 

Strona ogólnie jest fajna bo można pokazać swojego psa[przewraca oczami]

Post napisano: 27-06-2009 11:04

magda_perelka29

Punkty: (1449) 

można by było zmienić kolory strony?? bo trochę są za smutne na tak fajną stronkę [puszcza oczko]

Post napisano: 06-07-2009 19:13

majka14

Punkty: (1552) 

no...zgadzam się mogły by byc bardziej zywe te kolory[puszcza oczko]

Post napisano: 07-07-2009 09:18

olenka247

Punkty: (1703) 

[szeroko sie usmiecha] [szeroko sie usmiecha] bardzo fajna | no ja też tak uważam [puszcza oczko]

Post napisano: 07-07-2009 10:36

Linka_Ashley

Punkty: (1315) 

Ojeen.y to najlepsza stronka dla psiaczkow.!

Post napisano: 07-07-2009 19:23

Asienka0712

Punkty: (1552) 

superowa [glosno sie smieje]

Post napisano: 11-07-2009 16:56

pyskata18

Punkty: (2888) 

Mi sie stronka bardzo podoba w ogole dobry pomysl..:)[puszcza oczko]

Post napisano: 29-07-2009 18:22

Beti

Punkty: (124) 

Bardzo ciekawa ;D[usmiecha sie]

Post napisano: 31-07-2009 01:17

beti24

Punkty: (1658) 

świetna stronka [usmiecha sie]

Post napisano: 31-07-2009 22:26

Pati7833

Punkty: (413) 

Mnie się bardzo podoba.Wogóle to gratuluje pomysłu[usmiecha sie]
Ale to napewno kosztuje[smuci sie] [smuci sie]

Post napisano: 01-08-2009 09:35

agnisia1223

Punkty: (143) 

fajna choc dzisiaj sie zalogowalam i nie mam pojecia co tu sie ro bi ktos pomorze??[smuci sie]

Post napisano: 03-09-2009 17:01

GwiazdkaKonto tego uzytkownika zostao zablokowane

Punkty: (2004) 

obleci xD wgl po co robic zwierzakowi fotka hmm nio ja nie wiem boshe ale zrobilam dla jaj xD bo nudzi mi sie ale ogolnie to jest ok xD bez kitu xD

Post napisano: 03-09-2009 20:27

Lajlusia1358

Punkty: (630) 

JEST EKSTRA [ok]

Post napisano: 03-09-2009 20:53

Sandy

Punkty: (1441) 

Ta strona jest naprawde super !!! Jestem specjalistką w sprawach zwierząt, więc ta stronka jest dla mnie [szeroko sie usmiecha]... Najbardziej podoba mi się forum, na którym mogę doradzać ludziom, pisać o moich pupilach oraz przy okazji zdobywać punkty [puszcza oczko] [glosno sie smieje] [szeroko sie usmiecha]...

Post napisano: 29-11-2009 20:01

12paulincia

Punkty: (2356) 

ok

Post napisano: 07-12-2009 13:15

Roniusia

Punkty: (1321) 

I tak wszyscy pieski kochają, więc będzie wiele użytkowników [usmiecha sie]

Post napisano: 08-12-2009 12:59

BlowQ

Punkty: (1454) 

Ta str. jest [CENZURA]aszcza :D ^,^ Fajnie że ktoś ją stworzył[przewraca oczami]

Post napisano: 08-12-2009 13:08

Linka_Ashley

Punkty: (1315) 

spoko . ;d

Post napisano: 08-12-2009 13:46

Odpowiedz

[przewraca oczami] [szeroko sie usmiecha] [usmiecha sie] [puszcza oczko] [pokazuje jezyk] [smuci sie] [zly] [glosno sie smieje] [niedobrze mu]

Copyright © 2011 by PSIAFOTKA.pl All Rights Reserved

Strona Główna / Ranking / Kontakt

Projekt graficzny: Robert Laskowski