Witamy na psiafotka.pl! Zarejestruj lub zaloguj się.

Kurs trenera personalnego

Panel logowania

Zalogowani

  • Brak zalogowanych użytkowników

  • [ Administrator ] [ Moderator ] [ Uzytkownik ]

  • (W nawiasie ilość zdjęć)

  • W sumie 0 zalogowanych | Osób online:




Forum

Forum -> konto piesia na nk?????szybko odpowiadajcie

xxfadunioo

Punkty: (4400) 

macie konto psa na n-k mój piesek ma ; http://nasza-klasa.pl/profile/28117 879[szeroko sie usmiecha] [szeroko sie usmiecha]

Post napisano: 09-11-2009 16:21

bilbo

Punkty: (1188) 

mój nie ma ale mu zrobię.[puszcza oczko]

Post napisano: 09-11-2009 16:28

aga111

Punkty: (1010) 

Fajnie mieć na nk konto pieska.mam konto i jest git.Moje koleżanki też mają.Słyszeliście że jutro(piątek-20:00) jest TYTANIC.Będę oglądała a wy?

Post napisano: 26-11-2009 15:03

Dzedajx3

Punkty: (952) 

żal

Post napisano: 01-12-2009 19:23

SouljaGirl

Punkty: (770) 

Głupjość na maxa [glosno sie smieje]

Post napisano: 19-02-2010 17:05

Sandy118

Punkty: (113) 

Mój ma [przewraca oczami]

Post napisano: 19-02-2010 19:44

Chmurka

Punkty: (1605) 

A po co jak jest Psia Fotka? [szeroko sie usmiecha]

Post napisano: 19-02-2010 21:10

Przystojniaczek

Punkty: (446) 

xxfadunio twój pies ma naszą klasę ? haha ! chodził do szkoły ? yy .. [glosno sie smieje]

Post napisano: 20-02-2010 15:15

karolka123

Punkty: (209) 

moja nie ma ale jak sie zdecyduje to terz jej taką zrobie

Post napisano: 23-02-2010 22:23

19dragon90

Punkty: (743) 

chyba psiafotka. pl jest od tego :D:D no bez przesady... Mój nie ma i nie mam zamiaru mu zakładać :D:D to głupie... :P

Post napisano: 24-02-2010 15:39

19dragon90

Punkty: (743) 

chyba psiafotka. pl jest od tego :D:D no bez przesady... Mój nie ma i nie mam zamiaru mu zakładać :D:D to głupie... :P

Post napisano: 24-02-2010 15:41

karolka123

Punkty: (209) 

no a to przeciesz to dla psów

Post napisano: 24-02-2010 17:20

patrycja00070

Punkty: (1407) 

mój ma [szeroko sie usmiecha]

Post napisano: 23-04-2010 19:24

Lady

Punkty: (2647) 

lool [pokazuje jezyk]

Post napisano: 24-04-2010 14:25

kila

Punkty: (1953) 

NIE MA I NIE BEDZIE MIAŁ[pokazuje jezyk]

Post napisano: 24-04-2010 16:43

Martyna1018

Punkty: (9) 

Nie ma i nie będę robić[pokazuje jezyk]

Post napisano: 25-04-2010 18:21

aldisara

Punkty: (1534) 

Sara Bernardynka-posiada konto fikcyjne na NK

Post napisano: 25-04-2010 18:49

Patusia1995

Punkty: (73) 

Mój ma...to znaczy mój pierwszy Kajtek miał ale go już niema bo jakiś palant go przejechał za to mam drugiego Tofika :D i on teraz jest na jego miejscu

Post napisano: 10-05-2010 22:18

pampusia

Punkty: (2466) 

Nie nie nie !

Post napisano: 19-07-2010 18:20

natulka13

Punkty: (93) 

mój piesio ma super zdjęcia na nk i nawet podałam mu nazwisko

Post napisano: 20-07-2010 13:31

Funia28

Punkty: (211) 

zakładanie swojemu pupilowi konta na nk jest bezsensowne jak chcecie się koniecznie nim pochwalić to zróbcie kilka zdjęć z nim i wstawcie na swoje konto żal mi was

Post napisano: 20-07-2010 16:01

igo2

Punkty: (1431) 

nie ma !!!

Post napisano: 31-07-2010 13:52

Czekoladka22

Punkty: (4294967295) 

Mój Dżeki ma na Nk i focebooku i jest fajnie.

Post napisano: 31-08-2010 22:23

Odpowiedz

[przewraca oczami] [szeroko sie usmiecha] [usmiecha sie] [puszcza oczko] [pokazuje jezyk] [smuci sie] [zly] [glosno sie smieje] [niedobrze mu]

Copyright © 2011 by PSIAFOTKA.pl All Rights Reserved

Strona Główna / Ranking / Kontakt

Projekt graficzny: Robert Laskowski